niedziela, 12 czerwca 2011

Wróciłam

Witajcie kochani. Tak wiem nie było mnie tu kilka miesięcy. Całkowicie pochłonęła mnie matura. Jutro egzamin zawodowy. A w sobotę finał miss Polonia Podkarpacia 2011 w którym biorę udział. Kto by pomyślał , ja i taki konkurs:) Na pewno dam z siebie wszystko i postaram się wypaść jak najlepiej. Zaczęło się wszystko od konkursu miss podwiązki. Zajęłam 5 miejsce. Później zobaczyłam ,że jest casting do miss Polonia, napisałam zgłoszenie wystąpiłam na castingu , fakt byłam najpierw na rezerwie , ale jak widać szczęście się do mnie wtedy uśmiechnęło:) Niestety teraz się do mnie wcale nie uśmiecha. Moja choroba odezwała się w momencie , o którym nawet w najgorszych koszmarach się nie śniło. Nie dość ,że czekają mnie dwa egzaminy zawodowe to jeszcze w sobotę konkurs na którym wiadomo muszę dobrze wyglądać. Niestety choroba wybiera sobię najmniej spodziewany czas . We wtorek byłam złożyć papiery do Krakowa do szkoły wizażu i stylizacji. Mam nadzieję ,że się uda i przetrwam to wszystko. Właśnie przeglądałam blogi i pomyślałam ,że się w końcu odezwę. Trochę projektuje ,żeby obyć się z rysunkiem. :) Wiecie ,może gdzie są jakieś wymiany , o róznej tematyce : książki , bizuteria itp:) ?

Pozdrawiam , Aga:)

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki za miss Polonia Podkarpacia, ja kiedyś też brałam udział w takim konkursiku na studiach, była fajna zabawa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń